User Tag List

Informational! Informational!:  0
Likes Likes:  0
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 9 to 13 of 13

Thread: Cattails

SirKristoff is a poopiehead Ozzy's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eu sei o espanhol, e o alot mais línguas. Deixa para ver se você souber o português. Fá-lo que o momma sabe o filth que você fala. O olhar no borne seus linha e você do retrato pode a resposta do aviso de Tamlin. Você disse também que uma palavra suja no ********** e em você deve sofrer o malho. Eu não tenho nenhuns medos, lá sou sou nada que você pode fazer para scare me. Você que luta me seria como um filhote de cachorro que puxa um trem do frete.

Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buonas noches Spec, me estoy yendo a la cama.

Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cuidado de I don't realmente esse you're que vai alojar! Como o tamlin me conheceu jurou? Muito impressive você sabe o português demasiado! [img]http://www.**********.com/iB_html/non-cgi/emoticons/new/smile_k_ani_32.gif[/img]

Conoscete questa lingua? Scommettevo non. No, non conosco lo scotish e non assomiglio al nice guyo grasso dalle alimentazioni de Austin! conoscete che cosa siete? siete un GRANDE, FAT, PERSONA MEDIA! Attenda che lo contraddice che li dico è un youre piccolo della parte interna dell'uomo... così una persona piccola, grassa, media!

Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    You need to find a better translator. Your Portuguese is not very impressive. I never said Tamlin knew that you cussed. I have decided that this is the wrong place for this discussion. I'm going to get it back on topic. If you want to continue this meaningless conversation, take it to the General forum.

Now I've found two people who wants cattails. Anybody else? There going fast.

War. War never changes. Est's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Excuse me while I weep for the defilement of my language contained herein. ( [img]http://www.**********.com/iB_html/non-cgi/emoticons/new/smile_n_32.gif[/img] ??)
    ¯\(º_o)/¯ ಠ_ಠ
    My Growlist
    NASC Website Come join in on the fun!

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Tags for this Thread