User Tag List

Informational! Informational!:  0
Likes Likes:  0
Page 12 of 18 FirstFirst ... 28910111213141516 ... LastLast
Results 89 to 96 of 144

Thread: Guess the zoom (new game)

  1. #89
    Moderator Schmoderator Fluorescent fluorite, England PlantAKiss's Avatar
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    Richmond, Virginia/Zone 7
    Posts
    10,335
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Its a dump in a trailer park where creatures from Star Wars are living and plotting to take over the world. lol
    "Fox terriers are born with about four times as much original sin in them as other dogs." - Jerome K. Jerome

  2. #90
    rco911's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    3738'N 12229'W
    Posts
    372
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by PlantAKiss View Post
    Its a dump in a trailer park where creatures from Star Wars are living and plotting to take over the world. lol
    HAHAHA!! -- and there's Frodo in the corner with Gandalf having a BBQ...

    ... stairs leading to a mobile home?
    Last edited by rco911; 05-02-2008 at 10:14 PM. Reason: throwin' a guess in there...

  3. #91
    The Consuming Flame EdaxFlamma's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    DE
    Posts
    487
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Not sharing any feelings with any of the other posters (just making this clear haha) can I take a guess that it is Ozzy's house?
    Trying to rebuild. Feel free to PM me with questions.

    Grow/Want List

  4. #92
    SirKristoff is a poopiehead Ozzy's Avatar
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Greenswamp, NC
    Posts
    13,747
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    If this was from a movie it would be more like the Wizard of Oz.



    Ok time for the final pic.


  5. #93
    sea bear returns! theyellowdart's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Gibsonville, North Carolina
    Posts
    1,447
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    a back porch!
    growlist

    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

  6. #94
    Moderator Schmoderator Fluorescent fluorite, England PlantAKiss's Avatar
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    Richmond, Virginia/Zone 7
    Posts
    10,335
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yep. Its actually MY house...back porch...and deck. (And bags of mulch laying in the yard...lol)

    That might be my little Beanie-boo on the lounger to the right.

    I was just looking at that dang cedar tree tonite thinking I've got to cut it down.

    I like y'alls ideas better...especially that BBQ! ROFL
    "Fox terriers are born with about four times as much original sin in them as other dogs." - Jerome K. Jerome

  7. #95
    SirKristoff is a poopiehead Ozzy's Avatar
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Greenswamp, NC
    Posts
    13,747
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    I found that pic with google earth. I'm sorry i had to do that to pak. lol

  8. #96
    Doing it wrong until I do it right. xvart's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Zone 8
    Posts
    5,594
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by PlantAKiss View Post
    Yep. Its actually MY house...
    rofl. THat's hilarious! I most certainly see the storm troopers!

    xvart.
    "The tragedy of life is not that every man loses; but that he almost wins."

    "Quis custodiet ipsos custodes?"

Page 12 of 18 FirstFirst ... 28910111213141516 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •