User Tag List

Informational! Informational!:  0
Likes Likes:  0
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 17 to 24 of 31

Thread: It pays to workout

  1. #17
    Capensis's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Everywhere. Capensis everywhere.
    Posts
    4,046
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wow, Andy, you've got to be more careful next time.

    Haha, I laughed pretty hard, but ouch...serious back damage.
    http://www.terraforums.com/forums/image.php?type=sigpic&userid=6789&dateline=1352508752

  2. #18
    Let's positive thinking! seedjar's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Olympia, Washington
    Posts
    4,064
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wow, I was laughing before that even started playing. Just from the first frame, you can tell that that guy's feet will be flying over his head. The music is gold.
    ~Joe
    o//~ Livin' like a bug ain't easy / My old clothes don't seem to fit me /
    I got little tiny bug feet / I don't really know what bugs eat /
    Don't want no one steppin' on me / Now I'm sympathizin' with fleas /
    Livin' like a bug ain't easy / Livin' like a bug ain't easy... o//~

  3. #19
    Admin- I'm growing CPs in the Desert of Tucson, Az. adnedarn's Avatar
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Tucson, Arizona USA
    Posts
    8,432
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Those both crack me up big time! Seriously though I have a Bowflex Revolution that I've never really had much room to use (It folds up is a great selling point! But will you ever have room to unfold it is the question ) I'll be moving soon though.. so I'll finally be able to have it available. Still doubt I'd post pictures though. Perhaps if I had something to show for it I'd change my tune! Happen to have a before pic Zero? And how long have you been consistent with it?

    Andrew
    -Andrew
    Owner of TerraForums, FlyTrapShop.com, and cpforums.org.
    Support FlyTrapShop, support TerraForums! www.flytrapshop.com

  4. #20
    Admin- I'm growing CPs in the Desert of Tucson, Az. adnedarn's Avatar
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Tucson, Arizona USA
    Posts
    8,432
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Joe is well into his 8th year of daily working out and has now turned to personal trainers. Here he is on his first personal training session.

    -Andrew
    Owner of TerraForums, FlyTrapShop.com, and cpforums.org.
    Support FlyTrapShop, support TerraForums! www.flytrapshop.com

  5. #21
    Capensis's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Everywhere. Capensis everywhere.
    Posts
    4,046
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    LOL, I so saw that coming!
    http://www.terraforums.com/forums/image.php?type=sigpic&userid=6789&dateline=1352508752

  6. #22
    Let's positive thinking! seedjar's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Olympia, Washington
    Posts
    4,064
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haha, I love to try to guess what'll happen before it finished loading. I thought that was a medicine ball at first. I've definitely been known to take shots to the face when trying new things. My chin is covered in scars... :P
    ~Joe
    o//~ Livin' like a bug ain't easy / My old clothes don't seem to fit me /
    I got little tiny bug feet / I don't really know what bugs eat /
    Don't want no one steppin' on me / Now I'm sympathizin' with fleas /
    Livin' like a bug ain't easy / Livin' like a bug ain't easy... o//~

  7. #23
    Admin- I'm growing CPs in the Desert of Tucson, Az. adnedarn's Avatar
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Tucson, Arizona USA
    Posts
    8,432
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    haha! My parents house is next to a park... A friend had gotten his airplane stick in a tree and came to get me for help... I had gotten my RC planes down from trees before by using my 3 person balloon launcher and hitting the airplane with tennis balls... On that particular day, my foot got stuck and released it too far from my body having the ball come in at me instead of away from me... Hilarity (and dang near death) ensued when I took that to my neck/chin. It hurt. I won't lie. haha

    PS I found a video of Capensis doing a pull up....
    -Andrew
    Owner of TerraForums, FlyTrapShop.com, and cpforums.org.
    Support FlyTrapShop, support TerraForums! www.flytrapshop.com

  8. #24
    SirKristoff's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Puyallup, WA United States
    Posts
    4,132
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ahhh crap i forgot about lacrosse and baseball seasons >_< CRAP lol time for ME to start working out again.

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. funny video for people that workout.
    By upper in forum General Discussions
    Replies: 8
    Last Post: 05-30-2008, 03:49 PM
  2. Anyone here workout?
    By Zero in forum General Discussions
    Replies: 29
    Last Post: 12-05-2007, 03:35 PM
  3. It pays to be patient!
    By Tamlin Dawnstar in forum Sundews (Drosera), Byblis, Drosophyllum
    Replies: 4
    Last Post: 10-30-2002, 10:12 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •