User Tag List

Informational! Informational!:  6
Likes Likes:  34
Page 22 of 94 FirstFirst ... 121819202122232425263272 ... LastLast
Results 169 to 176 of 746

Thread: SHOW US YOUR ORCHIDS/FLOWERS!

  1. #169
    Cardiac Nurse JB_OrchidGuy's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    SC
    Posts
    3,818
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amphirion I LOVE YOUR Plurathalids!!! All of them!!!! I will have to hit you up for a trade once I have a place to keep them. Oh my they are nice!!!!

    Croft orchids are VERY addicting. It rivals my nepenthes addiction. LMAO.
    JB
    Friend me on facebook with JB_orchidguy@yahoo.com.
    Growlist Updated 05/08/13

  2. #170
    ALGEBRAIC! Crofthulhu's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Emerald City, currently free of flying monkeys.
    Posts
    206
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by JB_OrchidGuy View Post
    Amphirion I LOVE YOUR Plurathalids!!! All of them!!!! I will have to hit you up for a trade once I have a place to keep them. Oh my they are nice!!!!

    Croft orchids are VERY addicting. It rivals my nepenthes addiction. LMAO.
    It was pretty hard for me to only get one!

    Plants are like potato chips...

  3. #171
    Smile, it makes people nervous :) MH1's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    England
    Posts
    236
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Crofthulhu View Post
    Plants are like potato chips...
    So, so true! LOL.

  4. #172

    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Saginaw, TX USA
    Posts
    1,567
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maybe a repeat but its a better photo.

    Another TF trade plant.
    Pleurothallis quadrifida

  5. #173
    I've got a magic window! elgecko's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    PA, USA
    Posts
    3,047
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    I was looking for Schoenorchis fragrans for a couple of years and was fortunate to get one in trade from voodoolizard back in March. Thanks!

    It's flowering....


    Now check out the size of this beast!


    My Grow List Updated 8/24/17

  6. #174
    instigator thez_yo's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    San Diego, USA
    Posts
    5,025
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oooh pretty little pink flowers!

  7. #175
    cpsammich's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Northern Virginia
    Posts
    594
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    That's sooo cool

  8. #176
    Oh, the humanity!! TheFury's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Brooklyn, NY
    Posts
    779
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Now for the showstopper:



    Yeah, check that out . Picked these up at Lowes a few weeks ago and have managed to keep them alive in my grow rack since then... more than I can say for other orchids I've tried. Will I ever be able to get them to flower? I dunno. And as for what they are, well... heh, I dunno

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •