Search:

Type: Posts; User: SnowyFalcon

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    5
    Views
    724

    I'm in a similar situation, three hours south of...

    I'm in a similar situation, three hours south of ya. With the price of gas... I'd like a sneak peek of what would be available before I make arrangements to hike up there. Is that possible?
  2. Replies
    12
    Views
    878

    *

    *
  3. Replies
    8
    Views
    885

    If you still need a Ventrata, I have an extra one...

    If you still need a Ventrata, I have an extra one I'd be willing to give up to a good home http://www.terraforums.com/iB_html/non-cgi/emoticons/smile.gif
  4. Replies
    15
    Views
    1,249

    My bet is that the humidity wasn't quite right in...

    My bet is that the humidity wasn't quite right in its growing environment to stimulate active pitcher production. And ventratas do indeed have uppers, although they do not differ too dramatically...
  5. Replies
    15
    Views
    1,324

    I'm a bushy nep fan as well, potted up multiple...

    I'm a bushy nep fan as well, potted up multiple ventratas in an oversized pot myself, trying to get a jungle going in there :P

    Glad to hear that thing's still kickin for ya, must be doing...
  6. Replies
    13
    Views
    1,128

    Unknown #3 sounds good to me. Let me kno where to...

    Unknown #3 sounds good to me. Let me kno where to send postage if I make it?
  7. Replies
    11
    Views
    1,363

    lol what a funny picture! That would have given...

    lol what a funny picture! That would have given him one monster headache!
  8. Replies
    5
    Views
    524

    Nope, haven't been checking them, but they were...

    Nope, haven't been checking them, but they were all from the same scape, so some 5 petaled and at least one (who knows maybe I missed some more?) 9 petalers!
  9. Replies
    5
    Views
    745

    Tbh I didn't notice it was there till after the...

    Tbh I didn't notice it was there till after the picture was taken lol. http://www.terraforums.com/iB_html/non-cgi/emoticons/new/smile_n_32.gif
  10. Is that caresheet gonna be spread around to other...

    Is that caresheet gonna be spread around to other Home Depots or only the one you work at? Either way, pretty cool!
  11. Replies
    5
    Views
    524

    I had a pot of spatulata bloom and I forgot to...

    I had a pot of spatulata bloom and I forgot to take off the scapes, which turned out to be rather a fortunate event as I had some fun trying to get a half decent pic of them with my crappy camera....
  12. Replies
    5
    Views
    745

    I always enjoy looking at y'alls pictures here,...

    I always enjoy looking at y'alls pictures here, just to see how other people's plants are doing. *These are two of my favorites right now, looking good so i snapped a pic this morning... before it...
  13. Replies
    10
    Views
    1,046

    I'd love to pick up one or two of those lowland...

    I'd love to pick up one or two of those lowland neps (bical!) to grow outside here in South Florida. Don't mind taking more, just seems kinda greedy in a way to say HEY I'll take all the lowlanders!...
  14. Replies
    9
    Views
    992

    Wowsers, don't even recognize it tbh! You've done...

    Wowsers, don't even recognize it tbh! You've done a great job Jimscott, good to see you still hanging around here. Uh best guess on my part is a Judith Finn? I dunno for sure tho, haven't had one for...
  15. Replies
    9
    Views
    992

    I grow my plants outside in full sun (with a bit...

    I grow my plants outside in full sun (with a bit of shade cloth to cut down the intensity) here in South Florida. *Although it makes it a bit tougher to keep up on the watering, the color on these...
  16. Replies
    3
    Views
    533

    Thank ya so much Bugweed and BCK...

    Thank ya so much Bugweed and BCK http://www.terraforums.com/iB_html/non-cgi/emoticons/smile.gif

    It was a great birthday, never had so many people call, IM, send notes, emails, snail mails,...
  17. Replies
    31
    Views
    3,002

    Hey it takes guts to admit anything publically,...

    Hey it takes guts to admit anything publically, its a good thing that you at least realize what you need to do! We're here if you need to talk anything out, I've had many many friends who were...
  18. Hmmm, in my limited experience I'd have to say...

    Hmmm, in my limited experience I'd have to say the temperates suffer more shock. Why?

    Well when I get plants in the mail, I typically cover them with a ziploc baggy for a few days (up to a week...
  19. Replies
    169
    Views
    15,465

    Boca Raton, FL 33434

    Boca Raton, FL 33434
  20. Replies
    7
    Views
    556

    Mhmmm that first picture is... mesmerizing! ...

    Mhmmm that first picture is... mesmerizing!

    That Byblis looks pretty swampy. I'm totally ignorant of that species, do they enjoy extremely wet conditions?

    and that D. burmanni or w/e it is in...
  21. Replies
    5
    Views
    599

    I grew (past tense) my Judith Finn in lowland...

    I grew (past tense) my Judith Finn in lowland conditions, South Florida, outside. It was one of my fastest growing plants, eating like a pig and the heat/humidity did not seem to bother it in the...
  22. Replies
    9
    Views
    479

    I can see them, and some decent looking plants ya...

    I can see them, and some decent looking plants ya have there!

    Might I offer a bit of camera advice? It seems as though most of the pictures are focused on the carpet behind the object, especially...
  23. Replies
    10
    Views
    620

    Woah.. You remember that? Hahahah, even I'd...

    Woah.. You remember that? Hahahah, even I'd forgotten til you mentioned it! If I can remember come spring, I'll PM ya....

    Copper, I luv you :P

    I'm thinking of setting up a terrarium so I can...
  24. Replies
    10
    Views
    620

    I'm sure very few of you remember me if at all,...

    I'm sure very few of you remember me if at all, but I figured I'd post and let y'all know I'm backkkk! As you all know, once you start growing CPs, you can't ever quit. Its something that gets in...
  25. Thread: Ctrl + v

    by SnowyFalcon
    Replies
    14
    Views
    853

    Yes, the idea of the game is just to find what...

    Yes, the idea of the game is just to find what you cut and pasted last. If you don't have anything.... come back tomorrow http://www.petflytrap.com/iB_html/non-cgi/emoticons/new/smile.gif
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4